Monday, 16 January 2012

RAHSIA TERBESAR 5 HR!

assalammualaikum!
habis la budak budak laki 5 HR!
dgn ini aku mendedah kan,
setelah hampir sebulan kami tinggal di dorm TARIQ 5,
maka dengan ini
bahawasanya kelas yang mempunyai 16 orang lelaki ini,
di dapati semue pelajar lelaki 5 HR adalah
PEROKOK!!(hand clap with standing ovation)

HAHAHA!
terkejut tak?
tetapi hanya ada seorang sahaja  PEROKOK TEGAR.
iaitu....

MASAS!
ini dia si setan itu, 

masas ni, kalau boleh, 24 jam die nk rokok itu dalam mulut die, ish, teruk kan?
tp setakat ni, berdasarkan pemerhatian DATUK SERI UZAIR FAIZ,
die ni kalau ade rokok sendiri, selang 15 minit die hisap rokok,
tapi kalau tkd rokok,
selang 5 minit, die akan mintak dkt yg lain.
selain itu, jika die ni tkd rokok, die akan menunggu selama yg boleh utk kwn kwn yg lain menyalakan api membakar sebatang rokok.
 TERUK SIAL MASAS! (JERIT RAMAI RAMAI)

maka, muncul lah lagu, MASAS, MASAS HISAP ROKOK by Selena Gomez.

HAHAHA!
seterusnya, kelas ni ada 12 PEROKOK AKTIF,

lihatlah wajah wajah mereka.









diorang ni, muke sume baik, tapi nk buat mcm mane kan,
tapi apepun diorang ni tk teruk drpd masas,
sebab diorang ni pun, merokok kdg kdg je, bile rase nk, baru la merokok.
muke baik sume, hati suci, paru paru tk tau la wrne ape dah.
HAHAHA!

DAN YANG MEREKA INI, adalah PEROKOK PASIF!!


HAHAHAHAHAH!
mereka bertiga ini sahaja yang bertindak sebagai perokok pasif.

TETAPI, WALAU BAGAIMANAPUN,
secara jujur dan tulus,
aku rindu kt budak budak ni,
sumpah rindu.
aku tgh PADEK (hahaha!) kt rumah, teringat kat budak budak ni.

tk tau la bile mase lagi kite akan berkumpul dan bahan sesama sendiri,
aku harap akan ade satu hari nanti, kite jumpe same same balik k.
lepak same same,
dan harap jangan menyombong k.
oleh itu terime lah salam sayang daripada mohammad uzair faiz

assalamualaikum.

6 comments:

  1. mane nak cari lagu MASAS, MASAS HISAP ROKOK by selena gomez tu? nak dengar nak dengar.haha.

    ReplyDelete
  2. macam pukimak gamba kau dgn halo~!! babi je perokok pasif. haha

    ReplyDelete
  3. blah la tung... perokok pasif..x leh pki nyer..

    ReplyDelete
  4. sial...
    apsal laa kau buat citer fitnah kat aq....
    babi...

    ReplyDelete

nak PUJI boleh,nak MAKI pun boleh.