Wednesday 4 January 2012

Sorry People. ZEALOUS! sucks!

Salam,
Sorry, lame tk update.
Haha, sbb otak masih ligat berfikir.
Mm, post kali ini,
nk ckp pasal kite, remaje,
kalau kite tgk skrg byk bnd yg berlaku,
smpi kite pun jd takut,
tk kesah la kite berpihak utk siape pun
tp darah mude dan tenage ni sepatutnye kite spend utk family and agama,
tu yg no satu sepatutnye,
bknnye hak individu or pape yg lain, knp wujud byk sgt benci?
boleh siape siape bg tau?
kite sendiri pun tktau ape punce bnd ni kan?
memandangkan aku dh klua dr skolah,
aku nk cite ape bnd yg aku sedih sgt pasal ZEALOUS!
taukan ni name ape?
aku tkd peluang nk bgtau bnd ni, sbb aku tau aku ni siape, tiada pape jwtn pun,
then, aku hope kt sini boleh bg aku peluang nk sedarkan korang
knp kite tk dpt bukak mate ckgu utk pndang ZEALOUS
aku pun malu dgn bnd ni tp kalau aku blah dr batch ni pun tkkn slesaikan masalah
aku bkn penyelesai masalh
tp aku cume diam dan memerhati
ni, aku list kan result pemerhatian aku terhadap ZEALOUS
1. Terlalu berpuak. Aku mls nk kupas bnd ni, korang pun pahamkn, perempuan.

2. Fikiran, yg aku perasan, ade ramai ahli batch yg berkuase, ok lah, aku straight to the point je lah k.
Ade certain pengawas perempuan pandang certain budak laki ni mcm sampah.
mcm satu bnd yg tk bergune, dr pndgn tu aku boleh nmpk,
aku dan kawan kawan yg jd mangse perasan bnd tu,
kitorang yg berade kt bwh ni bkn sampah,
kitorang tau pengawas2 kn pandai tp tkpyh la anggap kitorang yg tk sekepale dgn korang ni mcm sampah, perangai tah pape, kitorang at least tkd kacau kau pun tp knp nk kate kitorang ni perosak batch?

3. Pendengki dan khianat ni, aku serius marah la. Perasan tk, masalah batch sekejp je smpi kt pengetahuan ckgu? Sbb ade mulut2 yg tk reti nk kawal, kalau kau bgtau bnd2 masalah ni kt ckgu, dgn itulah ckgu akan pndg batch kite bermasalah. Tp pengkhianat2 yg bg tau ckgu tu fikir kalau masalah2 tu di ajukn kpd ckgu masalah akn setel. tp salah, bnd akan jd buruk, dan tmbh lg masalah, nk kene tahan kate2 ckgu2 lg pastu nk kene jwb soalan ckgu2 lagi, tk fikir ke yg bnd ni yg buatkan ckgu2 pandang batch kite bermasalah?

Setakat ni, aku revealed kn bnd ni. Akan dtg aku revealed lg bnd2 yg aku dpt,
Pape pun kite dh klua dr title tu, just aku tknk korang ulang blk bnd tu lg. tu je k.

P/S : pengawas yg aku ckp tu, bkn pengawas lelaki k, Thanks.

No comments:

Post a Comment

nak PUJI boleh,nak MAKI pun boleh.