Thursday 10 March 2011

budak tunjuk pandai! haha.

salam.
gile la.baru nak mula berblog.
agak kekok.
terima kasih lah kepada mereka yang tibe-tibe terdetik hati menyinggah ni,
silalah beri tunjuk ajar kat aku ni.
buleh tak?
haha.
aku pun baru nak belajar berblogging2 ni,
so,kpd korang,jgn lah gelakkan aku kalau blog aku ni same taraf dgn blog adik-adik korang yang darjah 3 tu.
pastu,
kalau entry aku ni same level dgn bahan buangan(sampah la maksudnye,taknak la gune bahasa kasar first2 ni,),
jgn lah gelak kuat-kuat,sikit-sikit sudah lah,haha,
ok sebelum aku lupa,
kepada member-member jempol,
mane la tau nnt ade dlm post-post aku ti ade typo,jgn lah bahan aku lebih-lebih,
malu bhai!haha,,
ok,tu je,,
aku bilang 1,2,3,jerit ramai-ramai eah.1,2,3,!
"SEMOGA BERJAYA,TUNTUNG!"

DICATAT OLEH: TUNG-TUNG. 

No comments:

Post a Comment

nak PUJI boleh,nak MAKI pun boleh.