Wednesday 16 March 2011

.teenagers and korean.

salam.
.tajuk kt atas ni je aku rse korang dh boleh agk aku nk ckp psl pe.
skrg ni,
ape yg jd kegilaan remaje remaje yg idup skrg ialah
'KOREAN ARTIST'
dri pemerhatian aku la,
generally,rmi yg minat korea ni,
perempuan an,
tp yg perempuan rmi yg minat kt artis lelaki korea,
yg lelaki,ade yg minat kt artis perempuan,
dh slalu sgt dh aku dga prempuan-prempuan borak psl artis korea,
contoh:
girl A: "wei,kau tgk tak gmbr baru Jang-syong(aku main sebat je name ni),comel gile die buat peace"(ckp dgn  intonasi tergode)
girl B:"a'ah wei,comel gile aku ade gmbr die(sambil kua kn poster),tp yg ni gmbar die dgn si Hyuen(name prempuan,pon aku sebat je ni.)"
girl A:"ish,kacau betul la,dh la tak lawa,sebuk je nk ambik gambar dgn pkwe aku."
girl B:"eh,ape pulak ni pakwe aku la"
girl A:"eh,aku yang jumpa dulu,pakwe aku la".

ok.smpi tu je perbualan td.
haha.betul tak ape yg aku tulis kt ats tu?
betul kn?
haha,
first,wei,die buat peace je pun,ape yg peliknye,buat peace pun comel ke?aku pun tak brpe nk fhm la,
kalau die buat gaye yg comel-comel,phm la aku korang ckp die comel,
ni buat peace je,takkan la comel kot,
pasni aku nk amek gambar buat peace byk byk la,
ajak member-member aku skali,
comel an buat peace?
hahaha.
second,mrh pulak ade prempuan ambik gmbr dgn lelaki tu,
haha.aku pun tak phm,pehal nk mrh pulak?
syg sgt korang kt laki tu ye,
haha,dh la siap kutuk perempuan tu buruk,
aduh,tak fhm la aku,sian perempuan tu,tak buat salah pape pun kne kutuk,
eh perempuan tu buat salah an?
a'ah die ambik gmbr dgn pkwe korang.
haha,lupe pulak,
pkwe korang kn?patut la marah,
ni yg third,berebut pulak laki tu nk jd pkwe spe
tak psl psl kang gaduh pulak,
ok ok
haha.aku pun sbnrnye tak brpe fhm dgn fan-fan korea ni.
aku belum nmpk lg la ape yg ade kt drama or artis-artis diorg.
aku bkn la nk kritik korea ni slh ke ape,
diorg pun sme je mcm artis-artis lain,
tp die punye pminat ni yg pelik,
ok.mm.
bg aku la,
tak salah korang nk minat ni,
tp jgn lah smpi fanatik yg cm aku cite td,
normal la,
aku pun ade gak minat kt artis-artis or movie or pape la psl hiburan ni
tp takde lah smpi baru buat peace je dh ckp comel.
berpada-pada la nk minat pun.
minat tak salah,
terlebih minat mengundang masalah.
mcm pantun pulak,
kalau stkt tgk n suke tu,normal la k,
haha.ok tu je stkt ni,
sory kpd korean addict sume kalau korang terase,
tp tu realiti,hope dlm mse yg sme korang boleh terus sokong local act even diorg tak same dgn korean,
tp sape lg nk minat local act ni kalau bkn kite kn,
jgn la filem-filem malaysia je,korang kritik
"amende la cite ni tak best langsung"
"membazir je aku tgk"
"tgk korea lg best"
haha,tak mau la mcm tu, kalau korang boleh ambik ape yg positif dr drama-drama korea tu,
knpe tak boleh buat mcm tu utk filem-filem malaysia k,
so,smpi ni je,
so,aku mintak maaf byk2 kpd sume pihak,teruskn minat korang,
salam.

No comments:

Post a Comment

nak PUJI boleh,nak MAKI pun boleh.